Financiële administratie
Vrijsen Administratie en Belastingadvies, richt zich primair op uw financiële administratie. Hierbij gaat het om het vastleggen van inkopen, kasboekingen, bankafschriften, afschrijvingen en journaalposten. Desgewenst verzorgen wij ook uw loonadministratie.
Vrijsen verwerkt uw administraties op kantoor en op locatie. We hebben overal toegang tot ons netwerk, maar kunnen ook met uw eigen software werken.
Vrijsen, ook voor begeleiding en advies in financieel beheer.
Wilt u zelf uw administratie doen of het werk toewijzen aan uw eigen administrateur? Wij hebben tips en adviezen voor u, zodat de uitvoering vlotjes verloopt.
Indien Vrijsen uw administratie verzorgt, kunt u nog meer besparen door uw documenten overzichtelijk te ordenen. Sneller werken scheelt immers in kosten. We adviseren u graag hoe u dat het beste aanpakt.
Daarnaast zijn wij goed geautomatiseerd. Informeer naar de mogelijkheden van scan en herken oplossingen: 013 5431800.